Ορθόδοξη Ρόδος - Orthodoxy Rodos - Hellas Orthodoxia Ellinon





Η βοήθεια που προσφέρει το φιλόπτωχο ταμείο της Ιεράς Μητρόπολης Ρόδου

Τεράστιο έργο φιλανθρωπίας και ενίσχυσης των άπορων οικογενειών εδώ στη Ρόδο προσφέρει το Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Μητρόπολης Ρόδου σε περίπου 700 οικογένειες που δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη αγαθά για να ζήσουν!!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει η Ιερά Μητρόπολης Ρόδου, οι 700 αυτές οικογένειες αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην κάλυψη των αναγκών τους σε τρόφιμα, σε φάρμακα, σε ενοίκια, ακόμη και στην πληρωμή λογαριασμών για τα βασικά αγαθά όπως το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό, ενώ δεν μπορούν να εξασφαλίσουν το σάντουιτς των παιδιών τους στο σχολείο! Συγκέκριμένα από την 01-01-2014 μέχρι το τέλος του έτους 2014, δόθηκε το αξιοσέβαστο ποσό της τάξεως των 120.000 ευρώ. Μοίρασε 50 τόνους τρόφιμα, διάφορα είδη ένδυσης και υπόδησης καθώς επίσης και πολλά παιδικά παιχνίδια σε οικογένειες του νησιού μας.

Δόξα το Θεό που υπάρχουν ΑΞΙΟΙ Ιερωμένοι, στην σημερινή δύσκολη εποχή και για την εκκλησία, που νιώθουν τον πόνο και την δυστυχία των συνανθρώπων μας και προσφέρουν άγάπη και ανακούφιση σε τόσες οικογένειες, ενοείτε χωρίς προσωπικό κέρδος,φιλοδοξίες,εγωισμό και μακρυά απο τα φώτα της δημοσιότητας, απλά σεμνά και ταπεινά όπως αρέσκεται στον Θεό! Ξέρουν βαθυά μέσα τους το λόγο που το κάνουν και ίσως λίγοι ακόμα άνθρωποι που κάνουν φιλανθρωπίες κ' ελεημοσύνη μόνο αυτοί γνωρίζουν πόση εσωτερική χαρά και αγαλλίαση νιώθει ένας άνθρωπος με τις πράξεις αυτές! Και ακόμη πόσες ευλογίες του Θεού δέχεται σε αυτή την ζώη και στην άλλη. 'Αλλωστε πόσοι 'Αγιοι Πατέρες της εκκλησίας έχουν μιλήσει για την ελεημοσύνη και την φιλανθρωπία.. 

Θέρμά συγχαρητήρια Σεβασμιωτάτε Μητροπολίτη Ρόδου κ. κ. Κυρίλλε!! Τα λόγια περισσέυουν, οι πράξεις σας μετράνε, ο ΚΥΡΙΟΣ να σας έχει πάντα καλά και να σας δυναμώνει! Σας εύχομαι μέσα απο το orthodoxy-rodos.blogspot.gr μια Καλή Χρονιά το 2015 με υγεία,χαρά και να συνεχίσετε αυτό το Θεάρεστο έργο σας με της δύναμη του Κυρίου και της Υπεραγίας Θεοτόκου!

Labels: ,



comment closed

......
 RHODES ISLAND ORTHODOXY RODOS / ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
......

Το κακό είναι που οι σημερινοί άνθρωποι, επειδή η αμαρτία έχει γίνει μόδα, αν δουν έναν να μην ακολουθή το ρεύμα της εποχής, να μην αμαρτάνη, να είναι λίγο ευλαβείς, τον λένε καθυστερημένο, οπισθοδρομικό. Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο! (Γέροντας Παϊσιος)
Copyright 2015 © Ορθόδοξη Ρόδος News.
Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος - Περί της αγάπης του Χριστού / Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός  και συγκληρονόμος και  φίλος και  μέλος. Τι πλέον θέλεις;
Από το Blogger.
prosfores-rodou | rhodes-market | supersport123.gr | rodos-news | ειδησεις ροδου | livegreektvonline